چگونه یکی از مخاطبین تلگرام را PIN کنیم؟

چگونه یکی از مخاطبین تلگرام را PIN کنیم؟
  • 1395/10/23
  • زهرا معبودی
  • 2

از آن جا که روز به روز بر شمار مخاطبین تلگرام افزوده می شود، گاهی پیدا کردن برخی مخاطب هایی که بیش از همه با آن ها سر و کار داریم، کمی دشوار می شود. البته فرآیند جستجو در ابتدای اپلیکیشن تا حدودی در چند ماه اخیر این مشکل را حل کرده است اما تلگرام به دنبال این است که بتواند رضایت ۱۰۰ درصدی کاربرانش را جلب کند. بنابراین فرآیند جستجو نیز که کمی وقت گیر است کمی غیر طبیعی می نماید. به همین خاطر تلگرام فرصت پین کردن یا سنجاق کردن افراد را در تلگرام برای مان فرهم آورده است.

telegram

چگونه افراد را در تلگرام پین کنیم؟

نسخه دسکتاپ:

برای این که یکی از مخاطبین خود را پین کنید، کافیست به سمت راست نرم افزار مراجعه کنید و مخاطب مورد نظرتان را انتخاب کنید و روی آن کلیک راست کنید:

پین کردن کاربران در تلگرام

کافیست گزینه PIN to top را انتخاب کنید. با این کار، مخاطب مورد نظر ابتدای لیست قرار خواهد گرفت. برای اینکه بفهمید کدام یک از مخاطبین شما در لیست پین ها قرار گرفته اند کافیست به گوشه سمت راست مخاطب نگاه کنید. همانطور که مشاهده می کنید علامت پین روی مخاطب قرار می گیرد:

پین کردن در تلگرام

برای اینکه فرد مورد نظر را از حالت پین خارج کنید، کافیست دوباره روی مخاطب راست کلیک کنید و بعد، گزینه unpin را انتخاب کنید:

خارج شدن از پین

 نسخه اندروید

برای شروع ابتدا لیست مخاطبین خود را بیاورید تا بتوانید مخاطب مورد نظر را انتخاب کنید. روی مخاطب مورد نظر با انگشت ضربه زده و چند ثانیه آن را بگیرید تا یک منوی سه تایی مطابق زیر، مشاهده شود:

تلگرام پین

برای اینکه فرد مورد نظر را پین کنید، کافیست روی گزینه  pin to top ضربه بزنید تا فرد در لیست اولیه قرار گیرد. بعد از پین کردن علامت پین شدن یا همان سنجاق مرسوم در کنار مخاطب دیده می شود.

اما برای خارج کردن از حالت پین، کافیست، دوباره روی نام مخاطب مورد نظر، ضربه بزنید و دوباره چند ثانیه آن را نگهدارید تا لیست سه تایی مجددا مشاهده شود:

un pin telegram android

حالا اگر روی گزینه unpin from top ضربه بزنید، فرد مورد نظر از لیست افراد پین شده خارج خواهد شد.

نکته مهم این است که شما تنها قادر خواهید بود که ۵ نفر از مخاطبین را پین کنید و تلگرام به شما اجازه ی پین کردن افراد بیش از این تعداد را نخواهد داد.

بدین ترتیب در میان جمعیت زیاد مخاطبین تلگرام، گروه ها و کانال ها، هرگز فرد مورد نظر شما گم نمی شود و می توانید هر وقت نیاز به چت کردن با وی دارید، از لیست ۵ تایی ابتدای مخاطب ها، به آن ها در کمترین فرصت دسترسی داشته باشید.

دیدگاه خود را در رابطه با این تغییر و بروز رسانی تلگرام با گویا آی تی در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. آیامخاطبین ادغایا۵تا ی پین شده حذف نمیشود راهنمای متشکرم سپاس

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *