گوشی‌های هوشمند جدید شرکت نوکیا در اوایل ماه اسفند معرفی خواهد شد

گوشی‌های هوشمند جدید شرکت نوکیا در اوایل ماه اسفند معرفی خواهد شد
  • 1395/10/22
  • مقدم
  • 0

کنگره جهانی موبایل یکی از مورد انتظارترین نمایشگاه‌ها در حوزه فناوری در هر سال به شمار می‌رود و بسیاری از شرکت‌های سازنده در این نمایشگاه از محصولات جدید خود رونمایی می‌کنند. شرکت نوکیا در کنگره جهانی موبایل در سال جاری حضور خواهد داشت و بنابر اعلام رسمی این سازنده، محصولات جدیدی را در نمایشگاه MWC 2017 معرفی خواهد کرد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

کنگره جهانی موبایل در ۲۷ فوریه (۹ اسفندماه) برگزار خواهد شد و اعلام رسمی جدید شرکت نوکیا در یکی از شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که گوشی نوکیا ۶ در چین عرضه خواهد شد و خبرهای بیشتری در ۲۶ فوریه ارائه می‌شود. با اینکه شرکت نوکیا به طور رسمی به عرضه گوشی‌های هوشمند جدید خود در کنگره جهانی موبایل اشاره نکرده است، با توجه به اهمیت کنگره جهانی موبایل، انتظار داریم که این سازنده از حداقل دو گوشی هوشمند جدید رونمایی کند.

 همان‌طور که پیش‌تر در خبر عرضه جهانی گوشی اندرویدی نوکیا ۶ گفته شد، احتمالاً شرکت نوکیا در ۲۶ فوریه به طور رسمی، جزئیات بیشتری را در رابطه با عرضه گوشی میان‌رده جدید نوکیا ۶ به صورت جهانی ارائه می‌دهد. دریافت تاییدیه بلوتوث برای یک نسخه جدید از گوشی اندرویدی نوکیا ۶ با شماره مدل TA-1003 احتمال عرضه نسخه جهانی آن را افزایش داده است.

نوکیا

علاوه‌براین، گوشی میان‌رده نوکیا E1 یکی‌دیگر از محصولات جدیدی است که شرکت نوکیا معرفی خواهد کرد. براساس گمانه‌زنی‌ها، گوشی میان‌رده نوکیا E1 به یک نمایشگر ۵٫۲ اینچی اچ‌دی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل مجهز شده است و از دو گیگابایت حافظه رم برای مالتی‌تسکینگ استفاده می‌کند.

۱۶ گیگابایت حافظه داخلی ذخیره‌سازی در گوشی نوکیا E1 در نظر گرفته شده است و می‌توانید با استفاده از یک کارت‌حافظه جانبی، آن را ارتقا دهید. هم‌چنین، تراشه نسبتاً ضعیف اسنپدراگون ۴۲۵ کوالکام به آن قدرت می‌دهد.

برای تصویربرداری و فیلم‌برداری، گوشی نوکیا E1 به یک شاتر ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده است و ثبت تصاویر سلفی به کمک دوربین سلفی مجهز به یک سنسور ۵ مگاپیکسلی صورت می‌پذیرد. گوشی اندرویدی نوکیا E1 برخلاف نوکیا ۶ به حسگر اثرانگشت مجهز نشده است و هم‌چنین، جنس بدنه آن با گوشی میان‌رده جدید نوکیا تفاوت دارد.

هیچ دکمه فیزیکی در پایین نمایشگر همانند گوشی اندرویدی نوکیا ۶ وجود ندارد و دکمه‌های لمسی Back، Home و Overview با طراحی نزدیک به دکمه‌های مجازی سیستم‌عامل اندروید در پایین نمایشگر جای گرفته است.

نوکیا

با توجه به احتمال رونمایی رسمی از گوشی پرچم‌دار هوآوی پی ۱۰ و ال‌جی جی ۶ در کنگره جهانی موبایل، انتظار داریم که شرکت نوکیا نیز گوشی رده‌بالای جدید خود را با نام نوکیا P در ۸ اسفندماه به‌طور رسمی معرفی کند. این گوشی برخلاف دو گوشی اندرویدی دیگر نوکیا، از تراشه رده‌بالای اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام با هشت هسته پردازشی استفاده می‌کند و به یک دوربین ۲۳ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

هم‌چنین، شرکت نوکیا برای گوشی پرچم‌دار نوکیا P از شش گیگابایت حافظه رم استفاده کرده است و احتمالاً یک نسخه آن با نمایشگر ۵٫۵ اینچی Quad HD معرفی خواهد شد. با توجه به اینکه رندر رسمی گوشی نوکیا P فاش نشده است، هنوز نمی‌دانیم که حسگر اثرانگشت همانند گوشی‌ اندرویدی نوکیا ۶ در پایین نمایشگر قرار دارد یا این گوشی رده‌بالا به یک حسگر اثرانگشت مجهز شده که در بدنه پشت دستگاه جای گرفته است.

منبع: Technobuffalo

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *