عرضه رسمی گلکسی C9 پرو سامسونگ در بازارهای آسیا تا چند هفته آینده

عرضه رسمی گلکسی C9 پرو سامسونگ در بازارهای آسیا تا چند هفته آینده
  • 1395/10/20
  • مقدم
  • 0

شرکت سامسونگ به طور رسمی از گوشی گلکسی C9 پرو در ماه نوامبر در چین رونمایی کرد و از آن زمان، عرضه رسمی این گوشی به بازار چین محدود بوده است. با این‌حال، مدتی پیش مشخص شد که شرکت سامسونگ در سال ۲۰۱۷، این گوشی را در تعدادی از بازارهای دیگر نیز عرضه خواهد کرد.

به‌تازگی، یک گزارش جدید منتشر شده است که نشان می‌دهد شرکت سامسونگ در طی چند هفته آینده، گوشی گلکسی C9 پرو را در هند، مالزی و چندین بازار آسیایی دیگر به طور رسمی عرضه می‌کند. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

با اینکه عرضه گوشی گلکسی C9 پرو در تعدادی از بازارهای آسیایی، انحصاری‌بودن آن‌را از بازار چین خارج می‌کند اما هنوز مشخص نشده است که شرکت سامسونگ، این گوشی رده‌بالا را در بازارهای اروپا و آمریکای شمالی نیز عرضه خواهد کرد یا خیر. به همین جهت، فعلاً می‌دانیم که گلکسی C9 پرو تا مدتی دیگر در برخی از بازارهای آسیا از جمله هند، نپال، مالزی، ویتنام و تایلند در دسترس خواهد بود.

قیمت درنظر گرفته‌ شده برای گوشی گلکسی C9 پرو برای عرضه در خارج از بازار چین، هنوز اعلام نشده است اما در بازار چین، شرکت سامسونگ این گوشی رده‌بالا را با قیمتی معادل ۴۷۰ دلار به فروش می‌رساند. علاقه‌مندان، می‌توانند گوشی گلکسی C9 پرو را در رنگ‌های طلایی و رز گلد خریداری نمایند اما ممکن است نسخه مشکی رنگ این گوشی نیز در بازارهای آسیایی عرضه شود.

در رابطه با مشخصات‌فنی گوشی گلکسی C9 پرو باید گفت که این گوشی به عنوان اولین گوشی‌هوشمند سامسونگ، به یک دوربین سلفی خیره‌کننده ۱۶ مگاپیکسلی با دهانه لنز f/1.9 مجهز شده است. هم‌چنین برای ثبت تصاویر و فیلم‌برداری، یک شاتر ۱۶ مگاپیکسلی نیز در پشت گوشی به عنوان دوربین اصلی وجود دارد که با دوربین سلفی تقریباً مشابه است و از فلاش LED دوگانه برای عکاسی در نور کم استفاده می‌کند.

samsung-galaxy-c9-pro-with-16mp-front-camera-finally-slips-outside-of-china-511626-3

گلکسی C9 پرو را به دلیل استفاده از یک صفحه‌نمایش ۶ اینچی آمولد با رزولوشن فول اچ‌دی (۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) باید یک فبلت نامید و یک پوشش شیشه ۲٫۵ بعدی منحنی بر روی صفحه‌نمایش قرار گرفته است.

در رابطه با پردازنده آن، گوشی رده‌بالای سامسونگ به تراشه هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۵۳ کوالکام با چیپ گرافیکی آدرنو ۵۱۰ مجهز شده است و برای مالتی‌تسکینگ، از شش گیگابایت حافظه رم به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. در صورت تمایل، می‌توانید با استفاده از یک کارت حافظه جانبی، حافظه ذخیره‌سازی را تا ۲۵۶ گیگابایت ارتقا دهید.

یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع کوالکام و سیستم‌عامل اندروید مارشمالو ۶٫۰٫۱ از دیگر مشخصاتی است که گوشی گلکسی C9 پرو به آن مجهز شده.

البته پیش از آماده‌شدن برای خرید گوشی گلکسی C9 پرو باید گفت که شرکت سامسونگ تا چند روز آینده، از دو گوشی گلکسی سی ۷ پرو و گلکسی سی ۵ پرو رونمایی خواهد کرد که اندازه صفحه‌نمایش‌ آن‌ها کوچک‌تر است و در صورت عرضه، حتماً نگاهی به آن‌ها داشته باشید زیرا با قیمت کم‌تری نسبت به گلکسی C9 پرو به بازار عرضه می‌شود. با این‌حال، هنوز نمی‌دانیم که شرکت سامسونگ، این دو گوشی را در خارج از بازار چین نیز عرضه می‌کند یا خیر؛ البته در صورت تمایل سامسونگ برای ارائه گوشی گلکسی سی ۵ پرو و گلکسی سی ۷ پرو در بازارهای جهانی، احتمالاً فروش آن در خارج از بازار چین، با مدتی تاخیر همراه خواهد بود.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *