آموزش ویرایش یا غیرفعال کردن امضاء درایمیل های فرستاده شده از ویندوز میل

آموزش ویرایش یا غیرفعال کردن امضاء درایمیل های فرستاده شده از ویندوز میل
  • 1391/12/20
  • سهیل دارائی
  • 0

image41

سرویس ویندوز میل ؛ ویندوز 8 از بهترین و شناخته ترین سرویس های گیرنده و فرستنده ایمیل است و نیازی به تعریف ندارد اما با این حال ، یکی از امکانات تعبیه شده برای این سیستم برای کاربران آن زیاد خوشحال کننده نبوده و حتی در مواردی کاربران را کلافه می کند ! درحقیقت منظورمان از این امکان تعبیه شد ؛ امضاء می باشد ! در این سیستم پس از ارسال نامه الکترونیکی از طرف شما در پایین متن نامه الکترونیکی به صورت کاملا خودکار یک امضاء نیز فرستاده می شود.

تغییر و یا غیر فعال کردن امضا :

اولین چیزی که شما برای انجام دادن این کار نیاز دارید ؛ صفحه شروع (Start Screen) است.برای رسیدن به این صفحه ؛ می توانید از نوار “Charms Bar” کمک بگیرید.کافیست نوار را به سمت چپ صفحه بکشید.برای دستگاه های اسکرین تاچ (لمسی) ؛ کافیست به سادگی “Windows key” را فشار دهید.

image34

حالا ؛ “Mail App” را اجرا کنید.

0

اکنون ؛ نوار “Charms Bar” را به سمت بالا بکشید تا حرکت کند و آیکون “Settings Charm” برای شما ظاهر گردد و سپس “Settings Charm” را انتخاب نمایید.

000

وارد تنظیمات ایمیل و اکانت شوید.

999

در صفحه باز شده ؛ شما باید اکانت ایمیلی را که می خواهید امضاء آن را غیر فعال یا ویرایش کنید را انتخاب کرده و وارد آن شوید.

90

همانطور که در عکس زیر مشاهده می فرمایید ؛ فرستادن امضاء به طور پیش فرض فعال “Sent from Windows Mail” نیز به چشم می خورد ؛ که در حقیقت این همان امضایی است که از طرف شما در زیر همه نامه ها برای شخص گیرنده به طور خودکار ارسال می شد.حال اگر قصد دارید تا فرستادن امضاء خودکار را غیرفعال نمایید ؛ کافیست سوویچYES” ” را تغییر دهید تا این امکان غیر فعال گردد.

78

اگر علاقه دارید که امضاء به صورت خودکار ارسال گردد اما متن پیش فرض فقط تغییر کند ؛ داخل باکسی که نوشته شده است “Sent from Windows Mail” ؛ می توانید تغییر ایجاد کنید و متن دلخواه خود را تایپ نمایید تا به عنوان امضاء شما ارسال گردد.

 image40

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *